Posted on

Suntem încercuiți. Suntem precum aliații în Al Doilea Război Mondial. Încercuiți la Dunkirk. Este evident că inamicul nu se va opri din înaintare. Pe de altă parte nu suntem pregătiți să-l înfruntăm. O confruntare directă cu el nu ar fi benefică pentru noi. Suntem dezorganizați. Neechipați corespunzător. Inamicul jubilează. Are un rânjet hidos și îi curg bale din gură atunci când ne privește.
Trebuie să ne retragem. Cel puțin pentru moment. Să ne regrupăm. Trebuie să ne evacuăm forțele pe “teren britanic”. Deloc sigur nici el, dar măcar cu un control aerian. Acolo avioanele propagandei nu pot încă să arunce bombe și manifeste propagandistice.
Trebuie să ne antrenăm. Avem nevoie de o reorganizare. Avem nevoie de “arme moderne” și de “instructaj” în folosirea lor. Trebuie să ne ascuțim de asemenea sabia credinței și scutul valorilor autentice. Trebuie să ne recăpătăm din nou curajul. Iar apoi, când suntem pregătiți, să debarcăm în Normandia.

Debarcarea din Normandia.

Trebuie spus faptul că în contrar cu faptele istorice prezentate în narațiunea de mai sus și așa cum veți vedea la finalul articolului, “noi nu avem de dus o luptă, ci de păstrat o biruință”.

Asaltul se produce pe toate fronturile.
Consiliul Național al Elevilor tocmai a arborat steagul propagandistic al ideologiei de gen. Îi interesează că suntem la coada Europei la testele PISA? Nu. Îi interesează că vreo 39% din elevi sunt analfabeți funcționali? Nu. Milioane de tineri termină liceul fără să aibă cunoştinţe de bază. Studiile arată că aproape 40% dintre ei nu înţeleg un text pe care îl citesc la prima vedere şi nu pot face deducţii logice simple. În clasamentul european al analfabetismului funcţional, România ocupă primul loc. Şi acest lucru înseamnă că şcoala nu este în stare să-i înveţe mai nimic pe mulți elevi.

Ce v-ați imagina că încearcă să facă în acest context Consiliul Național al Elevilor? Un program de dotare cu tablete sau laptopuri pentru elevii care nu au niciun fel de aparatură și au fost obligați să lucreze de acasă? Un program pentru elevii din mediul rural care sunt izolați și nu au astfel de posibilități? Un concurs cu astfel de premii? O campanie de încurajare a învățatului pentru Bac? O serie de lecții centralizate pe o platformă specializată unde elevii să poată învăța într-un mod echitabil și corect?
Nu.

Acest consiliu al elevilor, care este plătit din banii noștri, face parteneriate cu asociații lgbt. Ce ne spun ei? “Smile out of the closet” sau “Zâmbește când ieși din dulap”…
Ne spun că România stă foarte prost cu discriminarea pe bază de “orientare sexuală, romantică și a identității de gen”.
Dumneavoastră câte cazuri de discriminare pe bază de orientare sexuală cunoașteți? Eu niciunul.
Ce legătură are educația și Consiliul Național al Elevilor cu orientarea sexuală? De ce este adus patul conjugal în spațiul public?
Pe mine personal nu mă interesează ce preferințe au oamenii. Că le plac domnișoarele blonde sau brunete. Nu mă interesează. Este o chestiune ce ține de intimitatea omului și trebuie să rămână acolo, iar nu adusă în spațiul public și făcut parade cu ea.
Ce ne mai spun membrii Consiliului Național al Elevilor?
Că au găsit ei o metodă revoluționară de educație pentru copii României. Au făcut o pagină de Instagram special pentru ei, unde le vor da constant perspective asupra vieții de lgbt, adică ideologie cu lopata și totodată multe sfaturi în acest sens. Adică dragi părinți stați liniștiți! Ne ocupăm noi de “educația” copiilor voștri.
“Îi îndoctrinăm pe rețelele lor sociale. Nu vă faceți probleme!”
Deci cu ideea asta genială vom ridica testele PISA, vom reface învățământul românesc, vom renaște ca neam, vom lua Nobelul probabil. Nu-i așa?
Pe cine reprezintă acest consiliu?
Pe ce planetă trăiește?
Ce asociație de părinți a consultat? Majoritatea tinerilor din școli nu sunt majori.
Mai are vreo legătură Consiliul Național al Elevilor cu educația și școala românească? Iată câteva întrebări care ar trebui să ne dea de gândit.

MNAC — Muzeul Național de Artă Contemporană al României, primește milioane pentru expoziții și concerte ideologice. Afon fiind mă zgâria pe creiec modul în care cântau respectivii indivizi. Mesajul lor? Să cadă Catedrala! Interesant, nu? Țineți cont că toate sunt pe banii noștri. Dar vă puteți imagina ce s-ar fi întâmplat dacă cineva spunea “să cadă propaganda lgbt?”. Interesant.

Cartoon network arborează steagul ideologic. Copii mici sunt în vizor. Cine răspunde pentru propaganda și ideologia vârâtă insidios pe gât? Nimeni. “Toleranții intoleranți” jubiliează.

Actualul președinte al țării în anul 2020 spunea acum vreo 3 ani că până în anul de față România va avea “experți în egalitate de gen” în 70% din instituțiile țării. Știți ce sunt acești “experți” în realitate? Ei au rolul activiștilor de partid din perioada comunistă, care la fel, erau cantonați în toate instituțiile țării. Scopul lor? Să tragă la răspundere orice “inamic al poporului”. Trebuie să-și justifice și ei existența cu ceva. Doar nu credeți că nu vor produce nimic. Vor începe cu amenzi, cursuri de “incluziune” și ideologie. Vor termina cu lucruri mult mai urâte.

Nu demult am avut prima inițiativă cetățenească pornită de la “firul ierbii” de după Revoluția din 1989. Referendumul pentru Căsătorie. Am asistat la un asalt ideologic și propagandistic fără precedent. Cu toate astea 4 milioane de oameni au ieșit la vot și peste 91% din ei au votat “Da.”. Ce a spus atunci președintele țării în exercițiu? Cum i-a numit pe aceștia? “Fanatici religioși”, “infatuați”, “promotori ai urii”. A mai spus că am fost “tratați cu flit”. Țin să vă reamintesc că flitul este soluție pentru omorât insecte. Frumos, nu?

Evident mai sunt câteva grupări politice cu o agendă clară de extremă stânga și care fac jocurile ideologiei marxiste, însă nu le voi pomeni și nu voi vorbi despre ele întrucât nu mă interesează viața politică.

Pe vremuri exista o școală “Ștefan Gheorghiu” unde se formau viitorii activiști și viitoarele cadre ale partidului comunist. Ce studiau ei? Ideologie, marxism, luptă de clasă și alte ideologii.
Părinții și bunicii noștri au învățat la școală “socialism științific”. Ce era? Ideologie pe pâine. Ce spuneau ei? Că materialismul dialectic este ştiinţific, că este culmea ştiinţei și multe alte lozinci de acest gen. Trebuia să scrii la virgulă ce zice partidul. Să nu cumva să iasă din greșeală altceva. O prostie.

Astăzi există la noi în țară școli de activiști formați la profile precum “studii de gen” și alte profile mai comune. Ele există în universități din Cluj-Napoca, București și alte centre universitare din țară. Vă puteți imagina că noi plătim aceste programe? Vă puteți imagina că statul plătește formarea de revoluționari care să destabilizeze societatea? Ei bine, pe cât de șocant, pe atât de adevărat.
Legea actuală a educației interzice prozelitismul și politica în școli. Cu toate astea “studiile de gen” nu au nicio treabă și sunt bine-mersi.

În acest context, senatul țării a trecut o lege ce interzice ideologia de gen în școli.
Instant au sărit grupările bine cunoscute și chiar universitățile cu o argumentație cel puțin problematică. Spun că se interzice dezbaterea în cadrul universitar. Nici vorbă. Este una să predai despre socialism sau să dezbați despre socialism și alta să predai socialism într-un mod ideologic și propagandistic.

În școli se încearcă din greu trecerea unor ore de educație sexuală comprehensivă îmbibate în ideologia de gen. Nu ore despre sănătate, boli venerice sau educație civică. Nu. Ei sunt interesați de altceva.
Să spui unui copil de școală primară că poate fi sau băiat sau fată? Să-i spui că genul e un construct social? Să împingi copii spre operații de schimbare de sex? Ei bine asta e ideologia de gen. Mai grav, se vrea ca aceste ore să nu se facă prin acordul părinților. Adică părinții să nu poată interveni. Ciudat nu? Ora de religie de ce se face cu acordul părinților iar educația sexuală îmbibată în ideologia de gen se vrea obligatorie?

Exemplele pot continua non-stop din păcate.
Ce-i de făcut?
Trebuie să fim noi schimbarea pe care dorim să o vedem în lume. Trebuie să devenim fiecare mai bun. Totodată cred că este utilă comuniunea între persoane.
Scriitorul Rod Dreher, autorul cărții “The Benedict Option”, spunea că ce este cu adevărat important într-o societate este cultura, respectiv climatul cultural pe care-l respiră societatea.

La 4 noiembrie 1861 a laut ființă în Ardeal Asociația ASTRA: Asociaţiunea Transilvană pentru Literatura Română şi Cultura Poporului Român.
Prima instituţie culturală centrală a românilor din Transilvania care a jucat un rol fundamental în emanciparea culturală a naţiunii române din Ardeal.
Înființată de Sfântul Mitropolit Andrei Șaguna, asociația a unit în planul social, iar nu eclezial, atât personalități culturale de religie ortodoxă cât și greco-catolică. De altfel asociația a jucat un rol important în detensionarea relației dintre cele două biserici. Însă scopul asociației, așa cum îi spune și numele, nu a fost unul religios ci cultural.
A avut filiale prin toate colțurile Ardealului. A acordat burse de studii. A organizat numărate seri culturale, discursuri, evenimente de comemorare și multe alte evenimente absolut extraordinare. Atât de mare a fost influența ei încât a jucat un rol important chiar și la Marea Unire de la Alba Iulia de la 1 decembrie 1918.
Oare mai suntem în stare să-l contrazicem pe Herodot atunci când spunea
că dacă “ar fi uniţi în cuget, ei ar fi, după părerea mea, de neînfrânt”.
“Dar unirea lor e cu neputinţă şi nu-i chip să se înfăptuiască, de aceea sunt ei slabi.”?

ASTRA. Poză de group. August 1908 Șimleu Silvaniei, Sălaj.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *